Sony Ericsson W380i Instrukcja
Oto Sony Ericsson W380i (smartfon) instrukcja użytkownika. 164 strony w języku Engels o wadze 2.0 Mb. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie Zapytaj naszą społeczność.
Strona 1/164
Rozwiązywanie problemów Sony Ericsson W380i
Jeśli dokładnie przeczytałeś instrukcję, ale nie znalazłeś rozwiązania swojego problemu, poproś o pomoc innych użytkowników
Specyfikacje
| Wysokość produktu: | 125.2 mm |
| Szerokość produktu: | 235 mm |
| Głębokość produktu: | 35.8 mm |
| Obsługiwane systemy operacyjne Windows: | Tak |
| Obsługiwane systemy operacyjne Mac: | Nie |
| Typ interfejsu: | PCI Express 3.0 |
| Układ: | Full-Height/Full-Length (FH/FL) |
| Taktowanie procesora: | 1033 Mhz |
| Obsługiwany systemy operacyjne Linux: | Tak |
| Rodzaj chłodzenia: | Aktywne |
| Ilość portów DVI-D: | 1 |
| Ilość portów HDMI: | 1 |
| Obsługa przetwarzania równoległego: | 2-Way SLI |
| Maks. rozdzielczość: | - px |
| Wersja DirectX: | 11 |
| Ilość DisplayPort: | 1 |
| Przewodnik użytkownika: | Tak |
| HDMI: | Tak |
| Wersja HDMI: | 1.4a |
| HDCP: | Tak |
| Rodzina adaptera graficznego: | NVIDIA |
| Maksymalna temperatura eksploatacji: | 97 °C |
| Wbudowany tuner tv: | Nie |
| Pełny HD: | Tak |
| Liczba procesorów: | 1 |
| Maksymalne taktowanie procesora: | 1098 Mhz |
| Prędkość zegara pamięci: | 6008 Mhz |
| Procesor graficzny: | GeForce GTX 660 |
| CUDA: | Tak |
| Rodzina procesorów grafiki: | NVIDIA |
| Maksymalna rozdzielczość analogowa: | 2048 x 1536 px |
| Maksymalna rodzielczość cyfrowa: | 2560 x 1600 px |
| Pamięć adaptera dedykowanej karty graficznej: | 2 GB |
| Typ pamięci adaptera grafiki: | GDDR5 |
| Magistrala pamięci: | 192 bit |
| Ilość portów DVI-I: | 1 |
| PhysX: | Tak |
| Wersja OpenGL: | 4.2 |
| Dual Link DVI: | Tak |
| Ilość gniazd: | 2 |
| Wysokość wspornika: | Full-Height (FH) |
| Minimalna moc zasilacza: | 450 W |
| Ilość portów DVI: | 2 |
| Dodatkowe złącza zasilania: | 1x 6-pin |
| RAMDAC: | 400 Mhz |
| Procesor strumieniowy: | 960 |
| Przepustowość pamięci: | 144.2 GB/s |
| Wersja Shader'a: | 5.0 |
| NVIDIA 3D Vision: | Tak |
| Dołączone adaptery interfejsu: | DVI-I - VGA |